Hari Ini

Lowongan Kerja Kota Bitung Februari 2014

Update Selasa, 04 Februari 2014 at 05.56. Dalam topik Bitung

Advertisements
Lowongan Kerja Kota Bitung Februari 2014 - Selamat datang di blog loker terbaru karena hari ini kami akan terus mengabarkan info terbaru bagi anda diseluruh kota di indonesia sudah banyak orang yang mendapatkan kerja dari informasi lowongan kerja yang berada di blog dan situs lowongan kerja yang ada dan blog ini juga sebagai salah satu sarana anda untuk mengetahui informasi peluang kerja yang ada.

Peluang kerja yang ada saat ini adalah bagi anda yang berlokasi di kota Bitung dan sekitarnya karena ada lowongan sebagai OPERATION STAFF, bagi anda yang merasa pendidikan anda memenuhi kriteria yang perususahaan ini sajikan silahkan anda ambil peluang kerja ini.

 
 MERATUS LINE, PT
       
COMPANY DESCRIPTION
   
URGENTLY REQUIRED

PT. MANDIRI BAHARI LINE is one of strategic business unit of PT. Meratus Line & Group which provides complete transportation solutions in shipping and logistic fields in Asia.  Our vision is to become the preferred integrated regional transportation solution in Asia. Currently MB Line is operating more than 15.000 container units and to more than 25 key locations in Asia to ensure full & smooth support to its client. In order to support the company expanding to meet new requirements and standards in transportation industry, we would like to invite young and energetic peoples to be part of our team.   
OPERATION STAFF (BITUNG)
   
Responsibility :
  • As branch representative of Operational Division in handling and coordinating shipment process in order to ensure delivery smoothness
Requirements :
  • Male under 27 years of age
  • Minimum Diploma Degree of any discipline
  • Candidate with previous experience in shipping / forwarding industry would get priority
  • Able to communicate effectively and well organized
  • Responsible and independent; able to work under minimum supervision  
  • Physically fit to working outdoor

Submit your application letter, comprehensive resume and supporting documents to :

estanti.damaryanti@meratusline.com

Segeralah siapkan beberapa keperluan untuk melamar kerja seperti surat alamaran kerja dan daftar riwayat hidup anda untuk mencoba melamar pekerjaan pada artikel loker OPERATION STAFF di Bitung Februari 2014 ini.Advertisements

Tulis Komentar Kamu dibawah, pilih Name/URL atau pilih Anonymous.

0 Komentar untuk "Lowongan Kerja Kota Bitung Februari 2014"

Posting Komentar