Hari Ini

Lowongan Kerja Kota Bogor ENGINEERING SPECIALIST Januari 2014

Update Minggu, 29 Desember 2013 at 16.31. Dalam topik Bogor

Advertisements
Lowongan Kerja Kota Bogor ENGINEERING SPECIALIST Januari 2014 - Selamat datang di blog loker terbaru karena hari ini kami akan terus mengabarkan info terbaru bagi anda diseluruh kota di indonesia sudah banyak orang yang mendapatkan kerja dari informasi lowongan kerja yang berada di blog dan situs lowongan kerja yang ada dan blog ini juga sebagai salah satu sarana anda untuk mengetahui informasi peluang kerja yang ada.

Peluang kerja yang ada saat ini adalah bagi anda yang berlokasi di kota Bogor dan sekitarnya karena ada lowongan sebagai ENGINEERING SPECIALIST , bagi anda yang merasa pendidikan anda memenuhi kriteria yang perususahaan ini sajikan silahkan anda ambil peluang kerja ini.

 
 GARUDAFOOD PUTRA PUTRI JAYA, PT


JOB VACANCY

GarudaFood established in August 1990, we are a food and beverage based manufacturing company. With twenty years of operating experiences in FMCG industry, we led ourselves in a leading market position in many categories with our known brands such as Garuda for peanut, Okky for jelly and beverages, Gery for biscuits, Leo for snacks, Mountea for tea-based drink, and also Chocolatos for premium wafer stick. Currently we are expanding our business with a joint venture company with Suntory from Japan with name "Suntory Garuda Beverage" and we created our newest product Mirai Ocha & MyTea.

Because of our expanding business, currently we need a potential, noble people to be our noble employee as :

ENGINEERING SPECIALIST - TPM (BOGOR)

Jakarta Raya, Jawa Barat

Responsibilities:
  • TPM Program implementation in all Business Unit
  • Improving engineering system
  • Standardize work
Requirements:
  • Candidate must possess at least a Bachelor's Degree preferable from major Engineering
  • Must have experiences at least 2 years as TPM Specialist, Maintenance Supervisor, Engineering Supervisor or equivalent in FMCG Company is preferable
  • Have a good knowledge in Total Productive Maintenance, Basic Maintenance, 5S, Kaizen
  • Good communication, presentation and giving a training
  • Willing to be place in Gunung Putri, Bogor

Send your Curriculum Vitae to :

recruitment-1@garudafood.co.id

Segeralah siapkan beberapa keperluan untuk melamar kerja seperti surat alamaran kerja dan daftar riwayat hidup anda untuk mencoba melamar pekerjaan pada artikel loker ENGINEERING SPECIALIST di Bogor Januari 2014 ini.Advertisements

Tulis Komentar Kamu dibawah, pilih Name/URL atau pilih Anonymous.

0 Komentar untuk "Lowongan Kerja Kota Bogor ENGINEERING SPECIALIST Januari 2014 "

Posting Komentar