Hari Ini

Lowongan Kerja Kota Jakarta INTERNSHIP ARCHITECT Januari 2014

Update Jumat, 27 Desember 2013 at 14.51. Dalam topik Jakarta

Advertisements
Lowongan Kerja Kota Jakarta INTERNSHIP ARCHITECT Januari 2014 - Selamat datang di blog loker terbaru karena hari ini kami akan terus mengabarkan info terbaru bagi anda diseluruh kota di indonesia sudah banyak orang yang mendapatkan kerja dari informasi lowongan kerja yang berada di blog dan situs lowongan kerja yang ada dan blog ini juga sebagai salah satu sarana anda untuk mengetahui informasi peluang kerja yang ada.

Peluang kerja yang ada saat ini adalah bagi anda yang berlokasi di kota Jakarta dan sekitarnya karena ada lowongan sebagai INTERNSHIP ARCHITECT, bagi anda yang merasa pendidikan anda memenuhi kriteria yang perususahaan ini sajikan silahkan anda ambil peluang kerja ini.

 
 TOWNLAND INTERNATIONAL, PT


TOWNLAND is a leading and multi-national planning and design consultancy, providing urban and regional planning, master planning, urban design, landscape architecture, architecture and related services in Hong Kong, Indonesia, China, India and other locations in South East Asia.

We are currently engaged on some of the largest and most prominent development projects in the Asian region, comprising waterfront, resort and commercial types of developments.

We are seeking INTERNSHIP ARCHITECT/LANDSCAPE ARCHITECT for our Jakarta office,   PT. Townland International, to work on our rapidly growing portfolio of work across the Asian region. Candidates will ideally possess/be:

INTERNSHIP ARCHITECT/LANDSCAPE ARCHITECT - DKI JAKARTA
  • Passionate about Urbanism/Hospitality/Landscape Projects;
  • Computer literate in AutoCAD, Sketchup and Adobe Photoshop;
  • Student College with Architecture,Urban Design/Planning or Landscape Architecture background;
  • Willing to learn how to become a worldclass designer.

For all staff we offer excellent opportunities for career advancement, and the opportunity to work on a wide variety of challenging and interesting Projects within a collegiate team of international planners and designers.

Please send your Resume & Portfolio (max.1 MB, zip/rar file format)
Portfolio to be high quality.

PT. Townland International

Email: tcljkt@townland.com

Segeralah siapkan beberapa keperluan untuk melamar kerja seperti surat alamaran kerja dan daftar riwayat hidup anda untuk mencoba melamar pekerjaan pada artikel loker INTERNSHIP ARCHITECT di Jakarta Januari 2014 ini.Advertisements

Tulis Komentar Kamu dibawah, pilih Name/URL atau pilih Anonymous.

0 Komentar untuk "Lowongan Kerja Kota Jakarta INTERNSHIP ARCHITECT Januari 2014"

Posting Komentar